B&KPressreleaser - Stockby Fitness Food & Club

Uppdaterad 2002-03-15

emmamelin.com

2002-02-27:

Vi (Emma Melin och Joachim Kärrström) tar över cafédelen (Stockby Fitness Food) på Stockby Fitness Club den 1 mars!

Om ni vill äta nyttigt och hälsosamt, ta en sväng ut på Lidingö! Här kommer ett smakprov vad vi har på menyn:

• Pastasallad med currysås & kräftstjärtar - 60 kr
  • Potatis & purjolöksoppa - 60 kr
  • Wraps med sweetchili & kalkon - 40 kr
  • Panini med rostbiff & senapsfyllning - 35 kr
  • Hembakad ostkaka med hallonsylt & vaniljkesella - 20 kr
  • Fettfria muffins - 18 kr

Vi har dessutom en meny där du kan kombinera ihop din egen rätt!! Välj mellan kycklingfilè, kalkon, kräftstjärtar, lax och rostbiff och sedan: ris, potatis eller cous cous. Sås: dijonsenapsås, tzatsiki, ratatouille och curry.

Allt vi serverar är fettsnålt, välsmakande och nyttigt! Till våra varmrätter bjuder vi alltid på bröd, pålägg och kaffe.

Åk till Stockby Fitness Club och sätt er på terrassen. Låt solen värma era kinder medan ni glatt mumsar på en härlig anrättning från fitnessköket. Pröva en smoothie eller en av våra delikata hälsodrinkar! Låt maten smälta med en rykande varm latte och varför inte ett fettsnålt bakverk!?

Ta sedan på mössan och ströva runt i den fina natur som omger er och Stockby Fitness Food & Club här på Lidingö. Eller varför inte gå ned i vårt splitter nya gym och träna ett pass?

Här på Stockby finns ingen stress utan bara ett lugnt tempo som passar för alla som vill ha en livsstil med kvalité. Välkommen!

Vi (Emma Melin och Joachim Kärrström) tar över den 1 mars!

Stockby Fitness Club
Stockbyvägen 3