B&KPressreleaser - Presentation av CMS Club System i Båstad

Pressinformation 2003-03-06
Avs. Thommy Henningsson,

Lördag 15 mars, 11.00 - 16.00

Driver du en träningsanläggning? Kämpar med dålig lönsamhet? Sliter med att behålla kunderna? Annonsera är utkastade pengar… Svårt få personalen att arbeta så som du vill? Ingen tid över till annat än jobb jobb…

Sån tur att det finns ett annat sätt att driva en anläggning på!

Bli framgångsrik med CMS Club system

Redan 1965 skapade Mike Chaet grunderna till det system som idag finns i 41 länder och på 2000 anläggningar världen över. CMS System har fokus på managment, ekonomi, marknadsföring, hur man säljer medlemskap och har ett unikt kundvårdsprogram som får dina kunder att bli långsiktiga medlemmar. Systemet tillhandahåller utbildningar till alla rollerna i din anläggning och Du själv lär dig att arbeta med viktiga frågor, välplanerat och med möjlighet att bli lönsam!

Gör ett bra val idag!

Du är välkommen till Hälsostudion i Båstad och en presentation i CMS Club System. Rundvandring i Hälsostudions lokaler om en kort beskrivning hur CMS fungerar på en ort med 4 000 invånare. Viking Bergström, huvudkonsult tar dig därefter igenom hur du med hjälp av CMS unika system kan blir framgångsrik i en krävande bransch. Kanske är detta det viktigaste beslut någonsin för Ditt företags framtid!

Ring redan idag och anmäl Dig på 0431-36 98 01 eller 0708-16 98 12 fråga efter Thommy.

Idag finns det 57 Clubar i Sverige, 130 i Norden i CMS Club Group. Gruppen siktar på att nå 100 st Clubar till slutet på 2004. Kanske blir det just Din anläggning? Lyssna idag och bli före Din konkurrent!

Välkomna!

Varför har andra valt CMS?

• "Man får ett facit att jobba efter"
  • "Det hjälper mig och min personal att ständigt hålla hög kvalité och kundvård i en intensiv och krävande bransch".
  • "Det finns massor av kunskap och erfarenhet från systemet som skulle ta mig många år att arbeta fram"
  • "För mig var det viktigt att känna att vi är en flera i en "kedja" men ändå ha fördelen av att själv äga och bestämma det bästa för mitt företag"