B&KPressreleaser - Nordens ledande friskvårdskedja har fått 6 nya klubbar

Pressinformation 2003-03-01
Avs. Thommy Henningsson,

Nordens ledande friskvårdskedja har fått 6 nya klubbar

Det har tillkommit fler träningsanläggningar till CMS Club Group. Nu finns det totalt 55 klubbar i Sverige och 130 i Norden som ingår nu i denna sammanslutning av moderna friskvårdsanläggningar!

Senaste tillskotten är i Stockholm, Södermalm - 08 Gym & Rehab, MK´s Gym & Aerobic, Arvidsjaur, Studio Fitness, Linköping, Apladalens Sportcenter i Värnamo, Jump In i Norsjö och Motionspalatset i Karlsborg.

CMS Club Group är nationell samarbetspartner till CSN/MECENAT. Alla Studenter i Sverige har mao ett färdigt erbjudande när de uppvisar sina studentkort.

CMS Sweden AB - www.cms-sweden.com - som har sitt huvudkontor i Västerås, drivs av Viking Bergström. CMS hjälper träningsanläggningar att utveckla sin affärsidé till en professionell Club med kraftigt fokus på långsiktig kundvård.

CMS International startade 1965 i USA och finns idag i 44 länder, med cirka 2000 anslutna anläggningar. I Sverige startade den första CMS-anläggningen 1996.

I slutet av 2004 räknar man med att det kommer vara närmare hundra anläggningar i Sverige som anslutit sig till CMS. CMS Club Group har cirka 180.000 medlemmar och är Skandinaviens största organisation inom sin bransch. Medlemmar i de olika anläggningarna får gästträna helt gratis (CMS-Travelpass.com) på övriga träningsanläggningar som är anslutna till CMS Club Group!

Klicka här för alla CMS Clubar man kan träna på!

Vill Du veta mer om respektive Club så har de flesta egna hemsidor.